تسلیت اربعین امام حسین(ع) به امام زمان(عج)

تسلیت اربعین امام حسین(ع) به امام زمان(عج)

 

بتاب ای ماه که تا اختر فشانی های من بینی

 

برای ای لاله تا آتش به جانیهای من بینی

 

حسین من رسیده کاروانت از سفر بر خیز

 

که احوال من و هم کاروانی های من بینی

 

منم زینب که می آیم ز ماموریتی عظما

 

ببین تا حال من از نا توانی های من بینی

 

بهر گامی شهادت آمد و شرمنده شد ازمن

 

بپرس از دخترت تا جانفشانی های من بینی

 

به طفلانت نه تنها جای مادر بل پدر بودم

 

به گلهایت نگر تا با غبانی های من بینی

 

حجاب کودکانت می شدم وقت کتک خوردن

 

که نیلی پیکرم از مهربانی های من بینی

 

به پاس قهرما نیها به تن دارم نشانیها

 

نبودی تا در این ره قهرمانیهای من بینی

 

اگر نا محرمی اینجا نبود ای محرم زینب

 

نشان می دادمت تا آن نشانیهای من بینی

 

موید را سخن با محتشم باشد که می گوید

 

ببین از خلد تا معجز بیانیهای من بینی.

آجرک الله یا صاحب الزمان(عج)



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیدعلی خضری
تاریخ : پنج شنبه 29 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: